Amy & Suri :')

Assalamualaikum , 

Heyy korang , Chaaaaaaa rinnnnnnnndddddddddduuuuuu korang tahap apa dah ni . rindu gila nak lepak dengan korang . rindu nak ponteng sama sama . rindu segala gala galanyaa pasal kita semua . Amy and Suri korang banyak bagi pertolongan pada aku . susah senang aku korang la sentiasa ada dengan aku . aku tak pernah lupa semua tu doee . aku sebenarnya nak pergi sana jumpa korang . tapi keadaan korang paham paham je laa . 

Aku tak tahu macam mana nak descrip pasal korang . tapi apa yang aku nak cakap ialah , korang berdua ni banyak sangat berjasa pada aku . korang berdua paling banyak memori dengan aku . korang berdua jugak la paling kerap berada di sisi aku . kadang kadang rasa tersingung jugak la bila korang berdua lupakn aku . tapi aku tak perlu rasa macam tu sebab aku cuma singah sahaja . 

walaupun 2 tahun 2 bulan tu sekejap je tapi banyak kita dah buatkan . macam macam benda kita buat bersama. aku jadi rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat sangat dekat korang bial cerita balik semua nii . Okey hari tu jumpa Amy kejap je dekat sungai wanggg . Amy seolah olah tak perasan akan aku :') ksedih

amy aku rindu kegedikan kau , kegelabahan kau , ke comotan kau , 

amy aku nak minta maaf dekat kau dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab aku banyak bersalah dengan kau . dalam diam aku rasa kesall kenapa semua yang lepas tu pernah terjadi . kau kawan terbaik pernah aku ada selepas apa yang terjadi kau terima aku jugak . aku paham amy :') aku tahu kau sayang aku . aku pun sayangkan kau . berat aku nak tinggalkan kau sebab kau orang paling bermakna sekali dalam ramai ramai.

k pempuan kau suka buat aku panas kan ? kau suka perli aku kan ? kau suka buat aku marah kan ?

takpe sayang . aku paham kenapa kau buat tu semua . kau buat macam tu sebab aku tahu kau syang aku . kau seorang yang sangat egois dan sangat matang . dalam ramai ramai kau la seorang yang penyabar dan kau seorang yang cool :D kau suka buat cool je walau apa pun berlalu . kadang kadang sampai gila kau naik jugak hantu kau tu :p aku rindu kau suri , rindu KIMMO kauu , dan sebagainyaa.

Lama tak berada di sisi korang aku rasa tersisih . aku tak nak korang sisihkan aku . aku tak nak korang lupakan aku . aku tak nak korang menangis sebab aku . aku janji aku akan ingat korang selalu walaupun aku takk call mesj IM semua tu tapi dalam hati aku korang SEMUA sentiasa ada dengan aku :') Salam sayang dan rindu untuk Amy dan Suri and the geng <3