Bby Lion :D


Bie? baby still tak boleh lupa time 1st time kita meet time kita couple ^^ . kita jumpa dekat tangga ruftop . Kakak tak nak naik atas sebab tu kita jumpa dekat bawah jee . Apex Am Mus Acap semua suruh naik atas tapi Kakak baby tak nak . Dia DAH TAK NAK JEJAK KAKI dekat ruftop dahh :'( tak dapat kita date kann ? hmmm . Baby terpaksa ikut kakak sebab dia tak nak berpisah . 


Kakak cakap nak pergi McD makan dekat situ . So kita terpisah dekat situuu . Huaaaaa :'( Nak menangis time tuu . Then bila kita orang dah sampai situ Mus call dia cakap korang otw pg McD . Tuhan je la yang tahu perasaan baby time tu . Masa tu baby kat atas sebab pg toilet . Turun je bawah nampak  biee :DDDDDDDD

OMG OMG OMG !! sumpah happy sangat sangat . Thanks korang semua sebab sanggup datang McD semata mata nak jumpa aku dengan Nura . Sayang korang la kawannnn !!! semua busy cari kerusi . Last last kita duduk dekat atas belah belakang . Lagi sekali baby rasa nak gila sebab bie duduk sebelah baby . Time tu masing masing malu maluuu . HAHAHAHA xD Mus dengan Nura bising sebab kita malu malu . Nak je campak dua orang tu kebawah -,-' . Bie turun bawah kejap sebab beli ice-cream . Heeee :D 

Sementara bie turun baby dengan nura kacau Apek . Nura tanya umur dia berapa . macm macam laa tak ingat dahh . Kita borak borak dekat situ main tangkap tangkap gambar :D Sorry bie bby bukan camera freak mcm biee . Kawan kawan bby kata bie suka buat muka time ambil gambar . hoho xD Lepas lepak Mcd tinggal la bby , bie , Mus , and Nura . Jalan sama sama . Bby happy sangat time tu sebab semua orang yang sayang bby ada dengan bby .

Kita jalan jalan dekat tempat budak budak HOT tuu . Time tu hujan dah berhenti . Bby tacink dengan bie sebab smoke . Then bby okeyy . Taw takut kau bie aku tacink . Jangan buat lagi okeyy ? Kita lepak dekat belakang pavi . Duduk dekat situ sekali bontot kau basah . hahahhaha . Padan dengan muka kau biee :p Cakap cakap cakap paling banyak bercakap Nura Shifuka . kalau dapat lepak dengan dia Mulut dia mgg tak boleh diam la kann ? HAHAHAHA .

Dalam 10 lebih bby nak balik . Bie jalan cover bontot :D kelakar sangat sangat . jalan dekat Prada Mus jumpa Ayie :') kchilll . Ada ex bie dekat situ . Itsokey laa . Dia so comell . Sebenarnya bby nampak dia :) So comell . kecik je pun diaa . Then kita jumpa Ex bby plak . Who ? Sam pretty laa . Dia tegur bby dulu laa . Then salam . Bby pun tak thu asal dia salam lama lama . :D jangan jealous sayang HANYA KAWAN degan dia .

Dekat mono sementara tunggu kaka beli tiket kita duduk tepi . Bby nak nges sebab nak balik dahh . Time tu hujan balik . seolah olah ada rahmat pertemuan kita kan ? acehh cehh ;') Bby pegang tangan bie kuat kuat . Bie aku harap kau tahu yang aku sayang kau sangat sangat . Tak nak kehilangan kau . Kau la segalanya bagi aku . Aku sayang kau gilaa gila . Tak tahu nak cakap macam mane . Aku memang sayang kan kauuuuuu .

Selepas pada hari tu kita hanya mampu contact menggunakan HP kann ? Aku rindu kau sangat sangat biee . Aku nak sangat jumpa kau . rasa sedih sangat sangat bila dengar kau cakap kau rindu aku . Rasa nak je aku lari pg PJ tuu . Separuh mati merindui kau . Aku sayang kau dan hati aku tak pernah tipu aku . Kalau cakap sayang aku sayang betul . Bakk kata kau , Ada masa kita jumpa laa :) 

Bby sabar merindui kau sayang . Semalam bby menangis sebab rindu bie sangat sangat . Lagi lagi sabtu ni bby tak ada dekat KL . kita baru nak rancang nak jumpa kann ? Lagi laa baby menangis semalam sebab bby lupa sangat pasal trip dengan family tuuu . sorry bie , Bby tak boleh tahan rindu dekat biee . Hanya mampu menangis untuk menahan rindu . 

Bby minta maaf sebab nangis . Bby tahu bie tak suka orang menangis kann ? Tapi air mata jatuh sendiri . Bby rindu bie sangat sangat . Tak tahu nak buat macam mana dahh . Harap bie dapat tunggu bby balik KL taww !!!

Ingat tak semalam ? Bby tengok gambar yang ni laa !! Semalam bie suruh tengok mata gambar ni dan cakap I LOVE YOU :* time tu air mata bby jatuh bie . Bby rindu bie . Sumpah rindu sangat sangat . Baby harap kita dapat jumpa dalam masa terdekat ini :')

Muhammad Afdhal Bin Azman aku mencintai kau dan merindui kau :')