Divorce :'(

Assalamualaikum,

                  Hmmm , korang aku dengan Nura Shifuka tahun depan dah tak duduk sebumbung dah . Dia duduk dengan aunty aku . aku duduk dengan mama aku . kita orang berpisah . Aku tanya dia banyak kali dia nak duduk dengan siapa tapi dia cakap dia nak duduk dengan aunty jgak.

Masa tengah makan dengan dia dalam pukul 12:45 aku tanya dia . Dia nak duduk dengan siapa dia cakap aunty . Aku pujuk dia suruh dia duduk dengan aku . Aku cakap tahun depan aku nak PMR aku nak dia ajar aku . Tapi dia marah aku balik . Dia cakap dia nak duduk dengan aunty jgak sebab dia dah bincang dengan aunty awal awal .

Akak ? Aku harap aku baca semua yang aku tulis ni . Memang kita serumah kita selalu gaduh . Tapi kau ingat tak time kita happy ? Kau dengan aku gelak macam nak pecah rumah ni . Kita main lawan lawan bantal . Kita gaduh gaduh lepas tu gelak . Kau tak ingat ke semua tu ? Kalau kau tak ada siapa nak teman aku ? Kau sendiri tahu life mak macm mane kann . Kenapa kau tak nak tinggal dengan aku ?

Aku ni teruk ke bagi kau ? aku ni jahat ke dengan kau ? Banyak yang baik dan buruk berlaku tapi kau hanya pikir benda buruk je . Aku kesunyian tanpa kau . Nak tahu tak kenapa aku dengan kau asyik gaduh ? Sebab kita dah berpisah dulu BERTAHUN TAHUN ! then Allah bagi kita duduk serumah . Asam garam kita serumah memang aku tak boleh lupakan kau tahu . Kita hangout sama sama . ;'( aku ambik gambar kau time tidur then kau balas balik ?kau tak rasa sedih ke nak berpisah semula ?

Aku tak nak jadi macam dulu . Time kau tak ada dengan aku . Aku kesunyian tanpa kau . Aku macam orang apa jee duduk rumah sorang sorang kalau mak keluar . Kau ingat tak kalau kau takde aku tak boleh keluar ? Lepas kau tak ada dengan aku aku tak keluar dah . Aku betul betul tak nak berpisah dengan kauu !!!! Aku tak nak ! aku tak nak jadi macam dulu !

Memang la kau tak sedih sebab kau kalau duduk dengan maksu kau dapat apa kau nak ! semua permintaan kau maksu dapat tunai kan . Kann ? Aku nak kau pikirkan semula semua benda ni . aku nak nangis time tengah makan tu . aku mesti rasa kehilangan kau . kita berpisah bukan setahun dua tapi bertahun tahun . Macam mana kau boleh hidup tanpa aku sedangkan aku tak boleh hidup tanpa kau . Siapa nak marah aku kalau aku buat benda bodoh ? Siapa nak bising bising dekat aku kalau aku tak kemas katil ? Siapa yang nak gaduh dengan aku nanti ? Siapa nak teman aku dekat rumah bila semua tak ada ?

Kau tak sayangkan aku kee ? Kau tak suka ke aku ni adik kau ? Kau meyampah ke dengan aku ? Kalau mak marah marah aku nak mengadu dengan siapa? Saat kau baca semua ini mesti kau tak ada rasa apa apa kan . Tapi lain bagi aku . Saat kau tengah sedap tgok tv tu aku ni menahan sedih nak berpisah dengan kau !

Kalau aku tak ada siapa nak masakkan kau ? Kalau aku takde siapa lg kau nak marah ? kalau aku tak ada kau nak mengadu pasal doraemon kau dekat siapa ? Siapa nak tolong kau buat kerja itu dan ini ? siapa nak gaduh dengan kau ? siapa nak teman kau ? siapa nak tgok kau dressup lawa ke tak ? siapa nak tolong kau ? kau tak sedih ke kak? Hmm , kau mesti tak rasa pape sebab kau nak jgak duduk dengan maksu .

Hmm , takpe la aku rela kau duduk dengan maksu . Kita berpisah la disini eaa . Kau jaga diri elok elok tau ? Jangan couple dengan orang sebarangan tau . Jangan dengar orang tak betul cakap ! Jangan lupakan aku ! Kalau ada masa nanti call la aku . Kalau kau tak sebok kita text la eaa . Ehh , kau ingat tak kita webcam sama sama time kau tengah gila tu ? Nanti kalau kita dah berpisah kita boleh la webcam . Kau jangan la webcam dengan orang jee . Ingat aku tau kalau kau bosan . Aku tak pernah lupa apa yang dah lakukan pada aku baik buruk baik jahat . Salam sayang buat Kakak ku yang sangat sangat aku sayangi ! :') Gambar kat sebelah tu tanda aku rindu kau :')