Sorry II

To A terima kasih sebab ingatkan aku kembali pasal KITA SEMUA :) aku betul betul hargai itu . Chooppppp ! Sebelum tu la eaa . Masa dulu yang aku sakit pegang pegang kepala tu AKU BETUL BETUL SAKIT KEPALA . nak tahu tak kenapa ? Hmm , sorry taw aku cakap ni untuk pengetahuan korang je . Aku bukan nak MENIPU LAGI . okey ? aku selalu pegang pegang sakit kepala sebab aku tak makan . Kalau makan pun aku makan dekat sekolah jee . Korang perasan aku selalu cakap lapar dekat sekolah . itu sebab aku tak makan dekat rumah . okey hmm , entahlahh . maybe aku suka cari masalah kannnnnn ? HAHAHAHAHA . kali pertama aku cakap benda alah ni . Tapi memang betulkan ? aku tak makan sebab banyak benda yang aku selalu or tak patut pikir .

Ouhhh , pasal gambar tu :') serously aku gembira dapat tengok gambar tu lagi . Time last school aku rasa itu la hari aku dapat rasa ERTI PERSAHABATAN :) sorry block korang semua . Aku tak nak menambah kan masalah sebabbbbbbb . Kalau aku tengok status korang semua kann . aku jadi panas . Tapi takpe . Korang ajar aku macam mana untuk bersabar . korang sendiri paham la yee :)

Aku tahu aku yang OVER marah si zizi and si fyfy tu . Tapi bila aku ingat balik . Aku rasa kesiann . Pasal fyfy aku tak kesah la sebab dia dah okey . Pasal zizi . aku rasa aku nak pg dekat dia balik . nak minta maaf dengan dia sebab aku sedih laa . entahlaa . ada hari tu masa sebulan sebelum cuti aku nak cakap dekat korang tapiii . aku rasa tak perlu la nak serabut kan korang lagi so aku pendam sorang sorang . ouh yeahhh . satu benda laa . aku harap korang tak marah aku cakp ni AKU SEORANG YANG SUKA PENDAM SORANG SORANG :) hmm.

okey amy . kau seorang pendebat yang hebat . aku lemah . memang banyak kesalahan aku . tapi apa yang aku cakap ikut apa yang ada dalam hati aku . aku cakap korang pandai pandai la nilai . aku bukan nak gaaduh dengan korang lagi . see aku cakap macam mane pun korang still tak akan paham aku . okey betul kata amy KITA HARUS FACE TO FACE :) choopp , sebelum ftf laa eaa . aku tak nak ada seorang pun yang ungkit benda lama taww . Kita bincangkan hall yang kita tak puas hati je k . And lagi satu . Kalau boleh tahun depan aku nak kita semua bersatu macam dulu . bukann maksud aku mcam form one :)

Hmm ,  aku tahu aku tak patut buat korang semua macam tu . OKEY AKU MINTA MAAF . aku tahu aku over gila sampai macam tu sekali . okeyy im done here . aku minta maaf sekali lagi . okey apa aku cakap mcam tu sekurang kurangnye suri dapat keluar . kenapa tak bawak suri pergi jalan jalan ? bukan senang kann . okey jokee . jangan ambik serous oke . JOKE jee taw .

Okey tahu sakit hati . hati bukan boleh dibuat main kann ? Aku tak nak tambah masalah laa . Kita semua balak duduki PMR . aku takut semua tu . mulai tahun depan aku ada azam baru . tapi itu citer time tahun baru laa . kalau boleh aku nak settle tahun ni jgak . aku tak nak sampai bawak tahun depan . bila sampai tahun depan effect dia samaa mcm tahun ni . one more thing . pesan pada serombong kapal tu mulut jangan pailang sangat . aku sakit hati dengan dia punya mulut . rasa nak cili jeee .

Thanks to S yang memaafkan aku . tapi aku tahu kau tak maafkan aku sepenuhnya . tak akan la senang senang kau nak maafkan aku kann ? tak pee . aku tunggu korang betul betul terbuka hati nak maafkan aku . aku tunggu jawabpan korang taww . tapi kalau still tak boleh maafkan aku takpe laa . haluan masing masing itu yang terbaik kann ? itu kalau korang tak maafkan aku laa .

Hmmm , untuk semua kawan kawan aku aku maafkan korang semua dari hujung rambut sampai hujung kaki . apa salah silap korang sebesar kuman pun aku maafkan . lagi pun aku seorang yang pelupa tak pernah ingat pun salah korang yang lama tu . aku tak nak gadih lagi sebab aku tak suka gaduh gaduh ni . tapi aku sendiri yang buat masalh kann ? Okey amy aku tak dapat keluar dengan korang kann sebab hari yang tak sesuai . bila aku keluar dengan budak2 luar semuanya hari sabtu . Kau sendiri boleh tanya dorang nampak muka aku hari apa jee . aku teringin nak keluar dengan korang semua tapi waktu dan hari dan keadaan selalu laaa tak kena . Ingat dulu ?

Okey aku tak minta SESIAPA pun kesian kan aku bila baca blog aku nak tahu kenapa ? sebab aku yang salah . tak minta sesiapa pun untuk menilai apa yang aku tulis . apa yang aku tulis aku hanya tujukan pada korang . aku bukan lari dair masalah . aku just tak nak korang marah marah aku mesti semua tu buat aku jadi buntu nanti . errr . korang app aku balik okeyy ? hope kalau kita tak boleh jadi kawan macam dulu kawan macam biasa sudah laa yee . :)

orang yang tak berkenaan dan orang yang tak ada kena mengena better kunci mulut korang tu sebelum nak reka apa apa cerita . okey ?