New Year suck !

Assalamualaikum,

Okey korang mesti ingat new year aku terukkan ? choopp ! nanti dulu baik korang baca sampai dulu . baru korang faham :') Okey macam yang semua tahu semalam new year kan ? okey aku dengan nura berada di KL semalam untuk menyambut new year tersebut . pada mulanya aku memang happy sangat sangat sebab kawan kawan aku semua keluar . tengok kawan kawan aku happy semua . then aku jumpa BF aku sekejap sahaja sebab masing masing ada hal masing masing .

Sementara tunggu kawan kawan aku semua . aku dengan nura pusing pusing . then lepak rufftop . aku bukak table kecik jee . order shisha . lepak situ sampai bosan . k aku mula sedih sebab apa pun aku tak thu . aku kesian kan kakak aku sebab dia nak jumpa doraemon , tapi kalau dia jumpa kawan dia tu aku macam mana ?
lagi , aku kesiankan member aku Iyda . Dia macam bosan jee . aku tak thu nak buat apa semalam .  Time tu maghrib , Pieka dia mula jadi pelik . aku tak thu asal . last last aku pgel budak lavegas ajak lepak sekali :D Tapi aku minta maaf sangat2 dekat korang aku tak ada mood semalam . aku sedih sgt tak thu kenapa seolah olah ada benda nak berlaku . aku terus ambik keputusan gerak dari situ . Iyda dia pergi mana ntahh .

Aku dengan nura je tinggal . Then aku mula mengalir kan air mata . tak thu kenapa . aku cakap dekat nura pergi tandas sekejap aku suruh dia tunggu dekat situ , lepas je aku keluar dia hilang . lagi aku menangis . aku seolah olah oranng tak ada hala tuju ! aku nak call spe spe pun tak boleh sebab kdit takde . aku try cari kedai topap tapi tak ada ! Hmmmmm , lama punya lama Mus , Faka , Iyda , Dgn kawan dia dua orang teman aku dekat parking depan pakcik tu . duduk situ tunggu nura . Lepak lepak dekat situ . then Iyda dia nak gerak tak thu pg mana lg . aku takut je dia bosan dgn aku .

Borak borak dengan Mus tiba tiba aku perasan something . Okey aku menangis lagi ! kali ni dengan penuh perasaan sedih , sebab abang angkat aku yang paling aku sayang dia drunk --' aku sedihhh . tapi takpe aku redha semua tu . sebab dia pun banyak masalah . time dia gurau gurau dengan aku hati aku bagai hancur pecah retak semua ada . aku cuma berserah pada Allah berdoa banyak2 dalam hati . Then mus suruh kita orang balik . aku menangis lagi sebab AKU NAK SAMBUT NEW YEAR DENGAN ORANG AKU SAYANG ! tapi , dia seboleh boleh suruh aku dengan nura balik . takpe la kita orang balik !

Time nak lalu dekat bussstop tu aku nampak pieka . Ya Allah weyh ! apa dah jadi dengan kau pieka ? aku hanya dapat tgok pieka dgn air mata . aku sedih kawan kawan aku macam tu . Sorry pieka aku bukan tak nak mengaku kau kawan aku :') tapi aku sedih bhaii tgok kau mcm tu . Jalan sampai sebelah konsert tu , mak aiii , bapak banyak orang . sempit gila dekat situ . aku jalan dgn nura tiba tiba nura hilang :'( aku start crying lagi . aku takut sgt sgt weyhh .. takut gila babi . nak buat macam mana aku redah je semua tu .  Aku terus menjerit dekat situ . jerit sekuat hati aku tapi tak ada spe pun endah . aku rasa nak lompat dari situ , tapi nak buat macam mana tak boleh , ada pakcik bangla ni aku ingt dia nak tlg aku , tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :'( aku pusing belakang tgok bangla tu then aku tumbuk muka dia . terus dia hilang ntah kemana ! aku jumpa nura balik . keluar je dari situ aku menangis tak henti henti .

Nura try calling semua org tapi line takde . Then nura ajak aku pergi belakang jumpa okey dia :'D K , aku lega sebab ada org boleh jaga aku dengan nura . masa nak jalan aku nampak zack , aku tarik baju dia then aku menangis macam budak darjah satu tak nak pergi sekolah , aku cakap dekat zack aku takut , takut sgt sgt . then dia peluk aku . dia bawak aku pergi seladang . aku cerita dekat zack apa yang berlaku . zack marah . dia nak cari budak tu . then kau jumpa Iyda . dia tnya aku . k aku nges lagii . kali ni sekuat hati aku ! Iyda peluk aku . aku tak boleh henti menangis . Iyda bawak aku duduk . Lepas zack, Amirul Asyraaf , dia tanya .

Lepas Amirul Asyraaf , Mus , Lepas Mus ayie , lepas ayie Alep , lepas alep aku dah tak ingat . ramai sangat abang abang aku tanya . Moshi try nak dekat dengan aku tapi aku menjerit dekat dia aku cakap KAU JANGAN DEKAT DENGAN AKU !!! dia terus diamm . aku nak peluk dia time tu tapi aku tak boleh sebab aku sedih , aku tgok dia drunk ! sedih gila babi . sedih sgt sgt ! Ya Allah sedih laa . lagi setengah jam nak new year ! Semua sebok nak cari budak tu . Aku dah teresak esak dah time tu . aku duduk dgn Iyda . aku peluk Iyda kuat kuat . sekuat boleh . aku ngess . then , rara , lara , iyda dudk sebelah aku . cuba tenangkan aku . rara marah aku :'( Dia suruh aku jgn nges . dia buat lawak , Then aku tersenyum . happy sgt sgt sebab ada kawn mcm korang . koranng boleh buat aku tersenyum saat aku down gila2 .

Okey BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM !!!!!!!! new year . semua sebok menjerit2 . loncat loncat , aku pula ? MENANGIS lagi . aku teringatkan moshi , aku teringatkan janji dengan aku , aku teringat apa dia cakap :'( dia cakap dia nak new year dgn aku , tapi ? :'( aku teringatkan orang orang yang aku sayang :'( sedih doe , Hanya tuhan boleh tenangkan aku ! kawan kawan aku semua . yeahh terharu ada kawan macam korang terutama Iyda :') Thank sayang . kau kawan terbaik aku !

Moshi datang duduk sebelah aku , Dia try pujuk aku . tapi aku marah dia . aku pukul pukul dia . aku tenking tenking dia sambil menangis nangis . aku pukul pukul dia . then dia cakap SORRY . aku terus tampar dia ! aku tahu sakit , tapi bie , ingat tau . hati baby ni lagi sakit tgok bie macam tu . hati baby ni lagi sakit bila ex ex baby cakap bie tak boleh pakai . aku pukul pukul dia . lama lama kau peluk dia . aku menangis sekuat hati aku . sampai nk sesak nafas . dia minta maaf . aku sedih sgt sgt . aku peluk dia kuat kuat . baju dia basa --' tak thu asal .

Bie: aku nak kau thu , aku sayng kau sgt sgt , terlampau syg akan kau . aku tak sanggup tgok kau macam tu . aku sakit hati kau lukakan aku . Aku tak nak kau buat lagi macam tu . Okey ingat apa aku cakap KAU BUAT AKU BUAT . okey ? cun ? bukan aku tak kasi kau nak happy . tapi kau kena ingt kau ada aku .  kau ada kawan kawn kau , aku sedih tgok kau drunk . new year aku porak peranda semua kau thu ! apa aku nak kau ada dekat sisi aku . tapi , kau hancurkann hati aku . tapi kau balik sembuhkan nyew . Ingat bie , aku syg kan kau ., ni bukan main2 . ni betul . kalau tak buat apa aku nges tgok kau macam tu ! ingt jangan buat lagi . k seronok bahann kau sepanjang hati :'D


Mus: weyhhh siall , inngt ni last kau drunk tau ? kau buat lagi siap kau ! aku tak nak weyh kau mcm tu . aku sedih . kau ingt kejadian semalam ? kalau tak nak berulang lagi kau jangan tinggalkan aku lagi ! kau jangan buat aku macam tu lagi . jangan hancurkan hati aku lagi ! thanks to zack , thanks to alep . thanks to amirul asyraaf, thanks to all yg tlg aku semalam :') 


Iyda: thanks bebi ada dgn i semalam . tenangkan i semalam . buat i tersenyum semalam . buat aku happy semalm . thanks iyda . aku x thu nak cakap macam mana ouhhh ,  thanks kawan kawan aku yang lain . aku syg korang sgt sgt . aku tak boleh lupa jasa korang . korang pandai jaga aku , korang pandai buat aku tergelak . aku tak akann pernah lupa korang weyhh :') syg korang sgt2 .