Sekolah baru ^^

Assalamualaikum,

Wuuu, kita dah pindah sekolah baruuu :p okeyy first day time for loking loking dulu.... *psst* mamat form 5 tu handsome wooooo :> . second day masukk je terus start EXAM wtf betull laaa.. cikgu ada bagi pilihan nak ambik periksa or tidakk ? sebab memikirkan masa depan terpaksa jugak ambik tanpa sebarang apa apa yang diingat . hahaha . Omg kerusi tak cukup ? okey tumpang kelas sebelah dulu.. malu siotttt. 

Semua usha macam nak telan jeee. Okeyy acting like nothing . jawab exam dengan kakunyeeeww . sebab member aku cakap jadi budak baru ni ramai yang memerhati :D so aku jadi ais batu dekat depan pulak tuu . selepas itu ada budak kelas aku panggil suruh pindah sebelah . budak lelaki help help ambik kerusi dgn meja. tq taw taw taw <3

To the next day jumpa nieza, ama , eyra , eysha , dan ramai lagi . ramaiiiiiii . tapi yang aku ingat tu je laa . aku start buat kepala aku sendiri jeee . even belum all out lagi tapi aku ni mula mula je macam nii . lama lama naik la hantu nyeww .

Wte its awesomee jugak masuk sch baru thu takk . best jugak laaa . btw , nieza , ama and eyra naik bus sama dengan akuu ? kelass pun sama . ama dgn eyra kelas sebelahh . okeyy itu cerita tentang sch baruu . alahaii tak ada gambar laa . sorry errkkk . sch baru tak bolh bawak *HAPE* 

and aku rindu kawan kawan dekat sekolah lama . nak tak nak aku boleh rindu kan sahaja . nak sekolah sama sama lagi memang tak dapat la . tapi jangan risau banyak mana pun kawan aku dekat sekolah baru aku tetap tak akan lupakan korang semua yang awesome awesome tu okeyy ? lots of loveeee from mee <3 <3 <3